The new ones

Japp, så var denna måndag nästan undan. Idag tänkte jag visa er mina nya höst och vår stövlar. Jag är annars inte en person som går i stövlar eller med klackskor utan jag känner mig mest bekväm i Converse eller boots. Hur som helst så har jag nu länge velat ha ett par snygga stövlar som passar till vardags och när man skall vara lite finare.

Som många andra så har jag också tittat och dreglat efter ett par primeboots. Saken är den att de är svindyra och jag känner att hur bra kvalitet de än har så kommer jag aldrig att sätta ut närmare 500 € för ett par skodon. Tyvärr! Så, jag har kollat runt i olika butiker och på olika hemsidor ifall det fanns stövlar som liknar dem från primeboots.

När jag förra veckan var med mamma, Hanna och Hannas mamma i Iso omena såg jag dessa underbara stövlar. Jag prövade dem, gick hem och funderade och följande dag tog jag Alex under armen och köpte dem. Jag är väldigt, väldigt nöjd och har använt dem alla dagar sen dess. Bekväma och snygga!

2PicMonkey Collage

3 reaktioner på ”The new ones

Kommentera

