En ny doft att älska

Ja, så var det dags att skriva lite om mina fina julkalender igen. Varje dag är jag lika spänd över vad som finns i mina luckor, och inte en gång har jag blivit besviken. Jag tänker inte tråka ut er med att varje dag meddela vad jag fått i min kalender men just idag måste jag få berätta. Förra veckan fick jag en body butter från The body shop. Jag älskar dem, och de håller hur länge som helst.

Jag blir alltid glad när jag får någon doft som jag inte doftat på förut, och som jag dessutom gillar starkt. Det hände förra veckan. Den nya doften för mig att älska är Frosted plum. Alltså, har ni inte doftat på den ännu så gör det. Doftar helt jälva underbart! När jag använt lite av body buttern gick jag in via butiken för att kolla om de hade någon form av parfym i samma doft, och visst hade jag tur. Det är inte direkt en parfym utan det är en bodyshimmer med samma doft.

Jag kan smörja in min i bodubuttern och sen ännu spraya massor med bodyshimmer på mig. Man kan kanske tro att man ser ut som en discokula efteråt men icke. Det blir bara lite glow på kroppen! Me likey!

_DSC0812

Kommentera

