Att organisera sina sminkborstar

Egentligen tycker jag om att ha ordning och reda bland mina saker, det kanske inte alltid syns men jag tycker verkligen om att alla saker har sina egna platser. Jag har tidigare haft alla mina sminkborstar i en burk från Ikea. Det har varit ganska trångt och man har inte snabbt kunnat ta den borsten man velat ha, men nu är har det blivit ändring på det.

På måndagen var jag in till Glitter och där hade de denna fina organiseraren som jag bara måste köpa. De hade även av någon underlig anledning fått in sminkborstar från Real Techniques, what? De hade även väldigt låga priser på dem nu före julen. Jag blev så glad, och köpte puderborsten som ni ser på bilden. Jag har inte ännu hunnit testa den men jag har varit nöjd med mina andra borstar från det märket så hoppeligen blir jag nöjd med denna också. Att man kan bli så glad över små saker!

_DSC0831 _DSC0836

En reaktion på ”Att organisera sina sminkborstar

Kommentera

