Julklappar & frost

Idag när jag vaknade såg jag ut genom köksfönstret och konstaterade att wow, vilket fint ljus! Så jag åt frukost, klädde på mig och tog kameran under armen och traskade ner till åkern. När jag stod där och fotograferade kände jag hur kallt det var. Det var länge sen jag frös så mycket. Det är nog för att man inte är van med kylan.

Före jag visar några bilder av frosten och åkern tänkte jag fråga hur ni ser på detta med att visa upp sina julklappar på bloggar och på youtube? Om det är någon som vill se vad jag fick i julklapp får ni gärna kommentera så blir det ett inlägg om det. Om inte så blir det min lilla hemlighet.

_DSC0002 _DSC0148 _DSC0175

2 reaktioner på ”Julklappar & frost

Kommentera

